Jdi na obsah Jdi na menu

Slovo autorů

Obrazek

 

V celé dlouhé historii světového automobilismu byste marně hledali typičtějšího představitele služebníka totalitní moci, než byl vůz TATRA 613 za dob reálného socialismu v ČSSR.

 

 I díky tomu se jejím pohrobkem stala TATRA 700.

 

    Na těchto stránkách Vás budeme pravdivě informovat o vozech Tatra 613 a Tatra 700. Informace zde obsažené považujte za relevantní, neboť pracujeme jen s informacemi osobně ověřenými nebo originálními dobovými materiály.

 

Za nás hovoří výsledky:

    Můžeme se pochlubit tím, že jsme jako zcela PRVNÍ dokázali sestavit kompletní bezchybné seznamy vyrobených Tater verzí  Electronic, M95, T700-1 a T700-2, které byly před spuštěním těchto stránek pro celou veřejnost zajímající se o tyto vozy jen velkou neznámou doplněnou o legendy, fámy a mýty.

 

    Dále se můžeme pochlubit nejkvalitnějším článkem o vzniku, vývoji a historii verze T613 Speciál na aktuálním trhu, o čemž svědčí již dva plagiátorské pokusy kopírovat jej i na velmi renomované automobilové servery.

 logo.jpg

Historie webu:

    Říjen 2008

    - Tyto stránky vznikly jako prezentace několika vzácných verzí vozu Tatra 613 a Tatra 700, které byly vyrobeny v malých sériích a o kterých se šíří z nám neznámých důvodů mnoho fám a mýtů, přestože tyto verze vznikly relativně nedávno. Středobodem našeho zájmu byly především ministerské, neboli vládní Tatry.

    Rok 2011

    - Rozšířili jsme svůj zájem o zajímavé kusy osobních vozů Tatra a to konkrétně na Tatra 613 Kupé Vignale, Tatra 613 úprava Scioneri, Tatra Prezident, Tatra 700 GT, Tatra 700 Ecorra a Mtx Tatra V8.

    Červenec 2013

    - Spustili jsme největší akci v dějinách tohoto webu a to sčítání dochovaných T613 Speciál.

    Listopad 2013 

    - Pustili jsme se také do sčítání dochovaných T613-1.

    Prosinec 2013

    - kompletní změna struktury webu

    Únor 2014

    - Spustili jsme také sčítání dochovaných vozů T613-SV

    Rok 2015

    - Dosavadní seznamy jsme doplnili o zbývající modelové řady. T613-2 , T613-3, T613-4

    Květen 2019

    - Proměna struktury celých stránek. Úprava článků a doplnění nových kategorií.

 

    Děkujeme všem, kteří nám doposud pomáhali se sháněním informací a každou pomoc do budoucna vítáme.

    Zvláštní poděkování patří firmě Krnepo s.r.o za největší přísun vzpomínek, informací a fotografií vztahujících se k  vozům Tatra 7OO, Tatra 613 Model 95 a Tatra 613 Electronic.

    Firma  Krnepo nadále nabízí tyto služby: nejlepší autoservis na Praze 9, autoservis Škoda, pneuservis, autobazar a pronájem limuzín značky Tatra. Také provádí autorizovaný servis vozů Tatra a rychlé, poctivě odvedené opravy vozů všech značek.

 

 

Miloš Bukáček a Martin Bednář - tvůrci webu

Petr Novotný - redaktor článků

Stanislav Roučka - redaktor článků  

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Georgebow - Delivery of your email messages.

1. 10. 2019 9:39

Hi! tatra700.cz

We present oneself

Sending your business proposition through the feedback form which can be found on the sites in the Communication partition. Contact form are filled in by our program and the captcha is solved. The superiority of this method is that messages sent through feedback forms are whitelisted. This method improve the chances that your message will be open.

Our database contains more than 35 million sites around the world to which we can send your message.

The cost of one million messages 49 USD

FREE TEST mailing of 50,000 messages to any country of your choice.


This message is automatically generated to use our contacts for communication.



Contact us.
Telegram - @FeedbackFormEU
Skype FeedbackForm2019
Email - FeedbackForm@make-success.com

tamele - tatra

24. 12. 2017 1:40

dobrý večer, není problém vzít a publikovat naše autorské fotografie a to i bez našeho souhlasu. nutné je však ponechat na fotografii označení původu a autora. jinak prosím o odstranění našich fotogtafii. děkuji tamele

Olda - Falšná Tatra 613K opět na prodej

15. 3. 2016 15:27

http://www.sauto.cz/osobni/detail/tatra/t613/16697182?goFrom=list

Novák - Pozdrav tvůrcům webu.

2. 9. 2014 7:37

Vážení, naposledy jsem psal tady před 4ma rokama.
Vaše stránky jsou úžasné a drží si vysoký standard i v průběhu tolika let.
Jsem potěšen že mám takové kamarády , kteří se takto věnují Tatře. Neustále přinášíte zajímavosti o T 700 a o dění kolem ní, o vašich aktivitácha, zkrátka je co číst. Těší mně že tolik o T 700 se nedozvím ani v muzeu v Kopřivnici a vlastně od nikoho jsem tolik zajímavostí pohromadě o tomto voze nečetl. Takže ještě jednou děkuji a držte si tuto laťku i dál. Moc hezké, a hlavně přináší to něco víc než jen suchá data z katalogů. Přináší to životní příběh vozu Tatra 700. Díky.

Jan - Smekám

9. 4. 2014 2:04

Pánové, zajímavé stránky s unikátním obsahem, ani si nedovedu představit jaké množství času a práce Vám muselo dát poskládat a ověřit jednotlivé informace. Budete-li mít v budoucnu čas, věnujte prosím článek i pozadí vývoje motoru T613, jistě by takové čtení nejednoho zaujalo.
Díky, Jan.

Norbert Fecko - užas

3. 3. 2011 3:53

mám radosť že aspoň niekto od vás bratov sa týmto ultimátnym autám venuje je to kus verejnosťou zabudnutej a opovrhovanej histórie ktorú treba zachovávať. Len tak ďalej držím palce

Miloš - Re: užas

3. 3. 2011 11:59

Díky za každý pozitivní komentář.

zoro - na bliti

21. 11. 2009 23:06

Hnusny stranky stejne jako jejich majitele.

Miloš - Re: na bliti

8. 10. 2010 20:31

tak si ublinkni, možná se ti uleví.

Novák - Poděkování

23. 9. 2010 17:41

Pánové , děkuji Vám za zveřejnění jakýchkoliv údajů o vozidle Tatra 613 a Tatra 700. Jednou bude někdo rád, že se takovéto údaje podchytily dokud je někdo má v paměti. A ještě bych chtěl poděkovat za novou doménu tatra700.cz nemusím neustále vzpomínat jak že to mám zadat. Je to bezva hned jsem tady.
AŤ se daří chlapi.

Miloš - Re: Poděkování

8. 10. 2010 16:10

Děkuji, budeme se nadále snažit. Ještě se najde dost hluchých míst.

Tajný ctitel - DĚKUJI

25. 9. 2010 19:12

Nechci říkat nejlepší stránky o tatrách, protože je jich tady skutečně zlomek, co se kdy v tatře vyrobilo...

Nicméně i já patřím do okruhu lidí, které nejvíce fascinují zrovna tyto všeobecně opovrhované vozy - ať už kvůli jejich zbytečné délce, marnotratné výbavě, degradujícím architektonickým prvkům nebo snad obržroutským signle-fuel motorům.

A proto tedy říkám jen to, že skutečně obsahově a fotograficky jsem se na těchto stránkách o pěti zanedbatelných podkapitolkách v celé dlouhatánské historii T 613 dověděl více, než za celý svůj život ze všech mouder československého všeználkovství o základních modifikacích.

A za to autorům DĚKUJI !!!

A přiji mnoho zdaru a podpory do budoucna, zatím se činíte a Vaší chuť a píli bych někdy chtěl mít.

Miloš - Re: DĚKUJI

8. 10. 2010 16:05

Děkuji za zajímavý komentář, nicméně naší snahou nebylo věnovat tyto stránky historii značky Tatra, ale jen konkrétním kusům Tatry 613, což myslím tyto stránky bezezbytku splňují.