Jdi na obsah Jdi na menu

Slovo autorů

Obrazek

 

V celé dlouhé historii světového automobilismu byste marně hledali typičtějšího představitele služebníka totalitní moci, než byl vůz TATRA 613 za dob reálného socialismu v ČSSR.

 

 I díky tomu se jejím pohrobkem stala TATRA 700.

 

 

    Na těchto stránkách Vás budeme pravdivě informovat o vozech Tatra 613 a Tatra 700. Informace zde obsažené považujte za relevantní, neboť pracujeme jen s informacemi osobně ověřenými nebo originálními dobovými materiály.

 

Za nás hovoří výsledky:

    Můžeme se pochlubit tím, že jsme jako zcela PRVNÍ dokázali sestavit kompletní bezchybné seznamy vyrobených Tater verzí  Electronic, M95, T700-1 a T700-2, které byly před spuštěním těchto stránek pro celou veřejnost zajímající se o tyto vozy jen velkou neznámou doplněnou o legendy, fámy a mýty.

 

    Dále se můžeme pochlubit nejkvalitnějším článkem o vzniku, vývoji a historii verze T613 Speciál na aktuálním trhu, o čemž svědčí již dva plagiátorské pokusy kopírovat jej i na velmi renomované automobilové servery.

 logo.jpg

Historie webu:

    Říjen 2008

 

    - Tyto stránky vznikly jako prezentace několika vzácných verzí vozu Tatra 613 a Tatra 700, které byly vyrobeny v malých sériích a o kterých se šíří z nám neznámých důvodů mnoho fám a mýtů, přestože tyto verze vznikly relativně nedávno. Středobodem našeho zájmu byly především ministerské, neboli vládní Tatry.

 

    Rok 2011

 

    - Rozšířili jsme svůj zájem o zajímavé kusy osobních vozů Tatra a to konkrétně na Tatra 613 Kupé Vignale, Tatra 613 úprava Scioneri, Tatra Prezident, Tatra 700 GT, Tatra 700 Ecorra a Mtx Tatra V8.

 

    Červenec 2013

 

    - Spustili jsme největší akci v dějinách tohoto webu a to sčítání dochovaných T613 Speciál.

 

    Listopad 2013 

 

    - Pustili jsme se také do sčítání dochovaných T613-1.

 

    Prosinec 2013

 

    - kompletní změna struktury webu

 

    Únor 2014

 

    - Spustili jsme také sčítání dochovaných vozů T613-SV

 

    Rok 2015

 

    - Dosavadní seznamy jsme doplnili o zbývající modelové řady. T613-2 , T613-3, T613-4

 

    Květen 2019

 

    - Proměna struktury celých stránek. Úprava článků a doplnění nových kategorií.

 

 

    Děkujeme všem, kteří nám doposud pomáhali se sháněním informací a každou pomoc do budoucna vítáme.

 

    Zvláštní poděkování patří firmě Krnepo s.r.o za největší přísun vzpomínek, informací a fotografií vztahujících se k  vozům Tatra 7OO, Tatra 613 Model 95 a Tatra 613 Electronic.

    Firma  Krnepo nadále nabízí tyto služby: nejlepší autoservis na Praze 9, autoservis Škoda, pneuservis, autobazar a pronájem limuzín značky Tatra. Také provádí autorizovaný servis vozů Tatra a rychlé, poctivě odvedené opravy vozů všech značek.

 

 

Miloš Bukáček a Martin Bednář - tvůrci webu

Petr Novotný - redaktor článků

Stanislav Roučka - redaktor článků  

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Miloš - Re: na bliti

8. 10. 2010 20:31

tak si ublinkni, možná se ti uleví.

Novák - Poděkování

23. 9. 2010 17:41

Pánové , děkuji Vám za zveřejnění jakýchkoliv údajů o vozidle Tatra 613 a Tatra 700. Jednou bude někdo rád, že se takovéto údaje podchytily dokud je někdo má v paměti. A ještě bych chtěl poděkovat za novou doménu tatra700.cz nemusím neustále vzpomínat jak že to mám zadat. Je to bezva hned jsem tady.
AŤ se daří chlapi.

Miloš - Re: Poděkování

8. 10. 2010 16:10

Děkuji, budeme se nadále snažit. Ještě se najde dost hluchých míst.

Tajný ctitel - DĚKUJI

25. 9. 2010 19:12

Nechci říkat nejlepší stránky o tatrách, protože je jich tady skutečně zlomek, co se kdy v tatře vyrobilo...

Nicméně i já patřím do okruhu lidí, které nejvíce fascinují zrovna tyto všeobecně opovrhované vozy - ať už kvůli jejich zbytečné délce, marnotratné výbavě, degradujícím architektonickým prvkům nebo snad obržroutským signle-fuel motorům.

A proto tedy říkám jen to, že skutečně obsahově a fotograficky jsem se na těchto stránkách o pěti zanedbatelných podkapitolkách v celé dlouhatánské historii T 613 dověděl více, než za celý svůj život ze všech mouder československého všeználkovství o základních modifikacích.

A za to autorům DĚKUJI !!!

A přiji mnoho zdaru a podpory do budoucna, zatím se činíte a Vaší chuť a píli bych někdy chtěl mít.

Miloš - Re: DĚKUJI

8. 10. 2010 16:05

Děkuji za zajímavý komentář, nicméně naší snahou nebylo věnovat tyto stránky historii značky Tatra, ale jen konkrétním kusům Tatry 613, což myslím tyto stránky bezezbytku splňují.