Jdi na obsah Jdi na menu
 


Palubní desky a interiéry

Prototypová palubní deska T700

Byla koncipována tradičně, s ovládáním horkovzdušného topení Eberspächer. Tato palubní deska nebyla vedením závodu schválena přistoupilo se k jejímu předělání v prvních dvou prototypových vozech, kde byla namontována.

Obrazek

 

Nestandardní palubní deska T700-1

Samozřejmě že i tato palubní deska je prototypová, ale my jí pro lepší orientaci budeme nazývat - nestandardní.

Je již osazena ovládáním vodního topení Eberspächer a dvouzónovou klimatizací Diavia. Toto provedení palubní desky jsem zaznamenal pouze ve dvou kusech 700-1, v druhém prototypu a Zielencově atypické 700, která je paradoxně poslední vyrobenou T700-1.

 

Obrazek

Obrazek

 

Standardní palubní deska T700-1.

V naprosté většině případů byla potažena šedou kůží. Jen u červených jedničkových sedmistovek byla palubní deska potažena kůží bordovou.

Obrazek

Obrazek

t700_1_c22_07.jpg

Palubní deska vozu T700-2.

Palubní desky do druhé řady sedmistovek se dodávali v několika barevných odstínech kůže i mikroplyše kolem budíků.

 

tatra700int-09.jpg 

t700-2_008.jpg

 

Ukázky nejluxusnějších interiérů T700 -2

 

tatra700int-05.jpg

tatra700int-08.jpg

tatra700int-01.jpg

tatra700int-06.jpg

tatra700int-02.jpg

tatra700int-04.jpg

tatra700int-03.jpg