Jdi na obsah Jdi na menu
 


Slovo autorů

 

Obrazek

 

 

V celé dlouhé historii světového automobilismu by jste marně hledali typičtějšího představitele služebníka totalitní moci, než byl vůz TATRA 613 za dob reálného socialismu v ČSSR.

 I díky tomu se jejím pohrobkem stala TATRA 700.

Na těchto stránkách Vás budeme pravdivě informovat o vozech Tatra 613 a Tatra 700. Informace zde obsažené považujte za relevantní, neboť pracujeme jen s informacemi osobně ověřenými, nebo originálními dobovými materiály.

 

Za nás hovoří výsledky:

Můžeme se pochlubit tím, že jsme jako zcela PRVNÍ dokázali sestavit kompletní bezchybné seznamy vyrobených Tater verzí  Electronic, M95, T700-1 a T700-2, které byly před spuštěním těchto stránek pro celou veřejnost zajímající se o tyto vozy jen velkou neznámou doplněnou o legendy, fámy a mýty.

Dále se můžeme pochlubit nejkvalitnějším článkem o vzniku, vývoji a historii verze T613 Speciál na aktuálním trhu, o čemž svědčí již dva plagiátorské pokusy kopírovat jej i na velmi renomované automobilové servery.

 logo.jpg

 

Historie webu:

Říjen 2008 - Tyto stránky vznikly jako prezentace několika vzácných verzí vozu Tatra 613 a Tatra 700, které byly vyrobeny v malých sériích a o kterých se šíří z nám neznámých důvodů mnoho fám a mýtů, přestože tyto verze vznikly relativně nedávno. Středobodem našeho zájmu byly především ministerské, neboli vládní Tatry.

Rok 2011 - Rozšířili jsme svůj zájem o zajímavé kusy osobních vozů Tatra a to konkrétně na Tatra 613 Kupé Vignale, Tatra 613 úprava Scioneri, Tatra Prezident, Tatra 700 GT, Tatra 700 Ecorra a Mtx Tatra V8.

Červenec 2013 - Spustili jsme největší akci v dějinách tohoto webu a to sčítání dochovaných T613 Speciál.

Listopad 2013 - Pustili jsme se také do sčítání dochovaných T613-1.

Prosinec 2013 - kompletní změna struktury webu

Únor 2014 - Spustili jsme také sčítání dochovaných vozů T613-SV

Rok 2015 - Dosavadní seznamy jsme doplnili o zbývající modelové řady. T613-2 , T613-3, T613-4

Děkujeme všem, kteří nám doposud pomáhali se sháněním informací a každou pomoc do budoucna vítáme.

Zvláštní poděkování patří firmě Krnepo s.r.o za největší přísun vzpomínek, informací a fotografií vztahujících se k  vozům Tatra 7OO, Tatra 613 Model 95 a Tatra 613 Electronic.

Firma  Krnepo nadále nabízí tyto služby: nejlepší autoservis na Praze 9, autoservis Škoda, pneuservis, autobazar a pronájem limuzín značky Tatra. Také provádí autorizovaný servis vozů Tatra a rychlé, poctivě odvedené opravy vozů všech značek.

 

 

Miloš Bukáček a Martin Bednář - tvůrci webu

Petr Novotný - redaktor článků

Stanislav Roučka - redaktor článků

 

 

 

 

Náhledy fotografií ze složky 12062

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Falšná Tatra 613K opět na prodej

(Olda, 15. 3. 2016 15:27)

http://www.sauto.cz/osobni/detail/tatra/t613/16697182?goFrom=list

Pozdrav tvůrcům webu.

(Novák, 2. 9. 2014 7:37)

Vážení, naposledy jsem psal tady před 4ma rokama.
Vaše stránky jsou úžasné a drží si vysoký standard i v průběhu tolika let.
Jsem potěšen že mám takové kamarády , kteří se takto věnují Tatře. Neustále přinášíte zajímavosti o T 700 a o dění kolem ní, o vašich aktivitácha, zkrátka je co číst. Těší mně že tolik o T 700 se nedozvím ani v muzeu v Kopřivnici a vlastně od nikoho jsem tolik zajímavostí pohromadě o tomto voze nečetl. Takže ještě jednou děkuji a držte si tuto laťku i dál. Moc hezké, a hlavně přináší to něco víc než jen suchá data z katalogů. Přináší to životní příběh vozu Tatra 700. Díky.

Smekám

(Jan, 9. 4. 2014 2:04)

Pánové, zajímavé stránky s unikátním obsahem, ani si nedovedu představit jaké množství času a práce Vám muselo dát poskládat a ověřit jednotlivé informace. Budete-li mít v budoucnu čas, věnujte prosím článek i pozadí vývoje motoru T613, jistě by takové čtení nejednoho zaujalo.
Díky, Jan.

užas

(Norbert Fecko, 3. 3. 2011 3:53)

mám radosť že aspoň niekto od vás bratov sa týmto ultimátnym autám venuje je to kus verejnosťou zabudnutej a opovrhovanej histórie ktorú treba zachovávať. Len tak ďalej držím palce

Re: užas

(Miloš, 3. 3. 2011 11:59)

Díky za každý pozitivní komentář.

na bliti

(zoro, 21. 11. 2009 23:06)

Hnusny stranky stejne jako jejich majitele.

Re: na bliti

(Miloš, 8. 10. 2010 20:31)

tak si ublinkni, možná se ti uleví.

Poděkování

(Novák, 23. 9. 2010 17:41)

Pánové , děkuji Vám za zveřejnění jakýchkoliv údajů o vozidle Tatra 613 a Tatra 700. Jednou bude někdo rád, že se takovéto údaje podchytily dokud je někdo má v paměti. A ještě bych chtěl poděkovat za novou doménu tatra700.cz nemusím neustále vzpomínat jak že to mám zadat. Je to bezva hned jsem tady.
AŤ se daří chlapi.

Re: Poděkování

(Miloš, 8. 10. 2010 16:10)

Děkuji, budeme se nadále snažit. Ještě se najde dost hluchých míst.

DĚKUJI

(Tajný ctitel, 25. 9. 2010 19:12)

Nechci říkat nejlepší stránky o tatrách, protože je jich tady skutečně zlomek, co se kdy v tatře vyrobilo...

Nicméně i já patřím do okruhu lidí, které nejvíce fascinují zrovna tyto všeobecně opovrhované vozy - ať už kvůli jejich zbytečné délce, marnotratné výbavě, degradujícím architektonickým prvkům nebo snad obržroutským signle-fuel motorům.

A proto tedy říkám jen to, že skutečně obsahově a fotograficky jsem se na těchto stránkách o pěti zanedbatelných podkapitolkách v celé dlouhatánské historii T 613 dověděl více, než za celý svůj život ze všech mouder československého všeználkovství o základních modifikacích.

A za to autorům DĚKUJI !!!

A přiji mnoho zdaru a podpory do budoucna, zatím se činíte a Vaší chuť a píli bych někdy chtěl mít.

Re: DĚKUJI

(Miloš, 8. 10. 2010 16:05)

Děkuji za zajímavý komentář, nicméně naší snahou nebylo věnovat tyto stránky historii značky Tatra, ale jen konkrétním kusům Tatry 613, což myslím tyto stránky bezezbytku splňují.